Elektroninės prekybos taisyklės

Elektroninės prekybos taisyklės

Elektroninės parduotuvės „360 Arena“ elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) taikomos perkant paslaugas interneto svetainėje www.360arena.lt (toliau – Interneto svetainė). 

Rekomenduojame atidžiai perskaityti šias Taisykles prieš pradedant naudotis mūsų elektronine parduotuve. Naudodamiesi šia elektronine parduotuve, sutinkate laikytis šių Taisyklių ir Interneto svetainės privatumo politikos.

Atkreipiame dėmesį, kad Jūs turite teisę nesutikti su Taisyklėmis, tačiau tokiu atveju negalėsite tęsti pirkimo elektroninėje parduotuvėje. 

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS
  1. Šios Taisyklės reglamentuoja naudojimosi elektronine parduotuve sąlygas ir sudaro teisiškai privalomą susitarimą tarp UAB 360 Arena, juridinio asmens kodas 306864684, buveinės adresas Pavilnionių g. 55-101, LT-12144 Vilnius, Lietuvos Respublika (toliau –  360 Arena) ir Jūsų (toliau – Klientas) dėl elektroninėje parduotuvėje parduodamų paslaugų (toliau – Paslaugos) pirkimo, kuriam yra taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai. 
  2. Šios Taisyklės apibrėžia 360 Arena ir Kliento teises ir pareigas, Paslaugų užsakymo ir apmokėjimo už jas sąlygas, šalių atsakomybę bei kitas nuostatas, susijusias su elektroninės parduotuvės naudojimu. 
  3. 360 Arena pasilieka teisę keisti šias Taisykles be išankstinio įspėjimo. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama šioje Interneto svetainėje. 
  1. SĄVOKŲ APIBRĖŽTYS 
  1. 360 Arena – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre įregistruota uždaroji akcinė bendrovė 360 Arena, juridinio asmens kodas 306864684, registruotas buveinės adresas Pavilnionių g. 55-101, LT-12144 Vilnius, Lietuvos Respublika. 
  2. 360 Arena patalpos – 360 Arena laisvalaikio ir pramogų patalpos, pažymėtos „360 Arena“ ženklu ir esančios prekybos centre „Pašilaičiai“, adresu Pavilnionių g. 55-101, LT-12144 Vilnius.
  3. Asmens duomenų apsaugos sąlygos – taisyklės, nustatančios, kaip 360 Arena renka, naudoja, saugo ir tvarko Kliento asmens duomenis pagal galiojančius teisės aktus, siekiant užtikrinti tinkamą paslaugų teikimą ir duomenų saugumą. Asmens duomenų apsaugos sąlygos, skelbiamos Interneto svetainės privatumo politikoje.
  4. Verslo atstovas – fizinis ar juridinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas sutartį, veikia savo verslo, darbo ar profesinės veiklos srityje.
  5. Mokėjimo būdas – priemonė arba metodas, kuriuo Klientas atsiskaito už Paslaugas ir kurį Klientas pasirinko užsakymo procese. Mokėjimo būdai apibrėžti Taisyklių 5 skyriuje.
  6. Paslaugos – tai visos 360 Arenos siūlomos laisvalaikio ir pramogų paslaugos, tokios kaip bilietų, dovanų kuponų įsigijimas, patalpų nuoma renginiams, privačių ekskursijų organizavimas, gimtadienių švenčių komplekto užsakymas (su papildomomis patalpomis ramiam pasisėdėjimui, žaidimų erdve, maisto ir gėrimu tiekimu) ir pan., kurias galima įsigyti Interneto svetainėje.
  7. Klientas – bet kuris asmuo, kuris faktiškai naudojasi 360 Arena paslaugomis; jei Klientas yra nepilnametis, Klientas reiškia jį lydintį suaugusį asmenį arba jo teisėtą atstovą, taip pat asmenį, kuris užsisakė 360 Arena Paslaugas.
  1. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS
  1. Norėdamas užsisakyti Paslaugas, Klientas privalo susikurti asmeninę paskyrą Interneto svetainėje. Paskyros sukūrimas yra pirmas žingsnis Paslaugų užsakymo procese.
  2. Registruojantis Klientas turi pateikti teisingą ir išsamią asmeninę informaciją, įskaitant vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį ir kitus reikiamus duomenis.
  3.  Kiekvienas Klientas yra atsakingas už savo prisijungimo duomenų saugumą ir slaptumą. 360 Arena neatsako už žalą, kuri atsirado dėl netinkamo prisijungimo duomenų naudojimo ar saugojimo.
  4. Užsakyti Paslaugą galima tik prisijungus prie savo asmeninės paskyros ir pateikus užsakymo formą, kuri apima Paslaugos pasirinkimą ir/ar datą, vardą, pavardę, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą ir privalomai Mokėjimą būdą. Jei Klientas yra Verslo atstovas, jis užsakymo formoje gali nurodyti juridinio asmens pavadinimą, juridinio asmens kodą, registruotą buveinę arba verslo vietą ir, jei jis yra PVM mokėtojas, taip pat PVM mokėtojo kodą. Jei Verslo atstovas yra įsikūręs užsienyje, 360 Arena pasilieka teisę paprašyti pateikti papildomus užsakyme pateiktų duomenų įrodymus.
  5. Prieš patvirtindamas užsakymą, Klientas privalo atidžiai patikrinti užsakymo turinį, bendrą užsakymo kainą ir pažymėti langelį išreikšiant savo sutikimą su Taisyklėmis ir Asmens duomenų apsaugos sąlygomis.
  6. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas sumoka už pasirinktas Paslaugas per Interneto svetainėje pasirinktą Mokėjimo būdą. 
  1. PASLAUGŲ TEIKIMAS
  1. 360 Arena maksimaliai ir rūpestingai stengiasi užtikrinti, kad visos Paslaugos būtų suteiktos laiku ir pagal užsakymo formą, pateiktą Interneto svetainėje. 
  2. 360 Arena, apdorojusi užsakymą, paprastai per 24 valandas nuo užsakymo gavimo dienos Klientui persiunčia elektroninę sąskaitą-faktūrą užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu.
  3. 360 Arena Klientui bilietus, dovanų kuponus ir kitus Paslaugų užsakymus pateikia elektronine forma, kuriuose nurodomas užsakymo numeris, kurį Klientas privalo pateikti atvykęs į 360 Arenos kasą. Klientas taip pat gali atsispausdinti bilietą, dovanų kuponą ir/ar kitas Paslaugas su užsakymo numeriu.
  4. Teikiant Paslaugas, Klientas privalo dėvėti specialias kojines su neslystančiais padais. 360 Arena patalpose Klientui draudžiama avėti avalynę ir būti basomis kojomis. Jei Klientas neturi tinkamų kojinių, jas galima įsigyti kartu su Paslaugos užsakymu, įtraukiant reikiamų kojinių skaičių užsakymo formoje arba įsigyti 360 Arenos kasoje.
  5. Paslaugos (pavyzdžiui, bilietai, gimtadienio rezervacijos) Klientui pristatomos tik elektroniniu būdu į užsakymo metu nurodytą el. pašto adresą, o materialaus pobūdžio prekės, kurias galima užsisakyti kartu su Paslaugomis (pavyzdžiui, specialios šokinėjimui skirtos kojinės su neslystančiais padais) yra atsiimamos 360 Arena kasoje. 
  6. Bilietai galioja 30 dienų nuo pirkimo datos. Po šio laikotarpio bilietai tampa negaliojantys, ir už juos sumokėtos sumos negrąžinamos.
  7. Jei Paslaugos neįvyksta dėl 360 Arenos kaltės, Klientui suteikiama galimybė pasirinkti kitą Paslaugą arba atgauti sumokėtus pinigus. Kitais atvejais, sumokėti pinigai už Paslaugas nėra grąžinami.  
  8. Klientas neturi teisės atsisakyti Paslaugos ir nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, išskyrus tuos atvejus, kai Paslauga neįvyksta dėl 360 Arenos kaltės ir kai atsiranda trūkumų, kurių negalima pašalinti.  
  9. Jei turite klausimų dėl Paslaugų pasirinkimo ir/ar užsakymo, kreipkitės į 360 Arenos klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@360arena.lt.
  1. PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS 
  1. 360 Arena savo Klientui siūlo šiuos Mokėjimo būdus:
    1. Atsiskaitymas per paysera.lt platformą, naudojantis pagrindinėmis Lietuvos bankų (Swedbank, SEB, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko ir kitų) elektroninės bankininkystės paslaugomis.
    2. Atsiskaitymas kreditine kortele (Visa ir MasterCard).
    3. Klientas, atskirai ir iš anksto susitaręs su 360 Arena personalu, gali už tam tikras Paslaugas atlikti mokėjimus rankiniu pavedimu iš bet kurio Kliento pasirinkto banko į 360 Arena banko sąskaitą, nurodytą Interneto svetainėje kontaktų skiltyje.
  2. Visi mokėjimai atliekami eurais (EUR). Jei operacijos valiuta skiriasi nuo mokėjimo valiutos (EUR), operacijos suma bus perskaičiuota pagal kortelę išdavusio banko atsiskaitymo dieną taikomą valiutos kursą. Visi su valiutos keitimu susiję mokesčiai yra padengiami Kliento sąskaita. 
  3. Klientas patvirtina ir atsako už tai, kad paslaugų apmokėjimui teisėtai inicijavo ar atliko vieną ar daugiau mokėjimo operacijų tikromis elektroninėmis mokėjimo priemonėmis, kurios priklauso Klientui. Klientas taip pat patvirtina, kad teisėtai panaudojo bei pateikė jam priklausančios elektroninės mokėjimo priemonės tapatybės patvirtinimo priemonių duomenis. Klientas taip pat atsako už bet kokią žalą, atsiradusią dėl užsakyme nurodyto neteisingo el. pašto adreso. 
  4. 360 Arena neatsako už galimus trikdžius vykdant Paslaugų apmokėjimus internetu. 
  5. Visi mokėjimai turi būti atlikti per Interneto svetainėje nurodytą Mokėjimo būdą prieš Paslaugų suteikimą. Paslauga laikoma galiojančia tik gavus mokėjimo patvirtinimą. 
  6. Užbaigus Paslaugų apmokėjimo procesą, Klientui bus pateikti šie pirkimo duomenys: užsakymo identifikacinis numeris ir užsakymo laikas. Po užsakymo patvirtinimo ir 360 Arenai gavus Paslaugų apmokėjimą, Klientui nurodytu el. pašto adresu bus išsiųstas patvirtinimo el. laiškas su užsakymo santrauka ir informacija apie jo apdorojimą.
  7. Jei Klientas nesumoka už Paslaugas arba pateikia netinkamus mokėjimo duomenis, 360 Arena pasilieka teisę atsisakyti teikti Paslaugas, kol nebus atliktas tinkamas mokėjimas.
  1. PASLAUGŲ KOKYBĖ IR TRŪKUMŲ PAŠALINIMAS
  1. 360 Arena teikia Paslaugas, kurios atitinka šias Taisykles ir teisės aktų reikalavimus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. 
  2. Jei Paslaugos teikiamos su trūkumais ar neatitinka kokybės ir šių Taisyklių, Klientas turi:
    1. teisę reikalauti pašalinti trūkumus per pagrįstą terminą, jei trūkumai atsirado dėl 360 Arenos kaltės. Tokiu atveju 360 Arena įsipareigoja pašalinti trūkumus nemokamai, per pagrįstą terminą be nepagrįsto delsimo ir tinkamai; 
    2. jei trūkumų negalima pašalinti ar trūkumai atsiranda tik vienoje Paslaugos dalyje, bet ne visoje Paslaugoje, Klientas turi teisę reikalauti sumažinti Paslaugos kainą arba pakeisti tą Paslaugos dalį, kurioje atsirado trūkumai, kita Paslauga, jei dėl to 360 Arena nepatirs neproporcingai didelių išlaidų, atsižvelgiant į Paslaugos kainą arba trūkumo rimtumą.
    3. esant esminiams Paslaugos trūkumams, kurių 360 Arena negali pašalinti per pagrįstą terminą ir Klientas nesutinka, kad užsakyta Paslauga būtų pakeista kita Paslauga, Klientas turi teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir reikalauti pinigų grąžinimo. 
  3. Visais atvejais užuot pašalinus trūkumą 360 Arena gali pakeisti Paslaugą su trūkumais į kitą kokybišką Paslaugą, jei tai nesukelia didelių sunkumų Klientui.
  4. Klientas turi teisę teikti skundą dėl nekokybiškos Paslaugos ar Paslaugos su trūkumais, 360 Arena įsipareigoja išnagrinėti bet kokį skundą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Skundo nagrinėjimo terminas pradedamas skaičiuoti kitą dieną po skundo pateikimo dienos. 360 Arena įsipareigoja tinkamai ir laiku informuoti Klientą apie skundo nagrinėjimo būdą ir tvarką bei dabartinę skundo nagrinėjimo eigą.
  5. Kilus bet kokiems Paslaugos trūkumams ar nusiskundimams, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių ar el. paštu info@360arena.lt.
  1. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
  1. Paslaugos yra žymimos žymenimis, kurie priklauso 360 Arenai ir/ar kitiems asmenims, ir yra saugomi teisės aktais. Visos intelektinės nuosavybės teisės į Paslaugas ir atskiras jų dalis taip pat priklauso 360 Arenai ir/ar kitiems asmenims. Klientas įsipareigoja nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
  2. El. parduotuvėje naudojami prekių ženklai, logotipai, domeno vardas, pati el. parduotuvė ir jos el. tinklalapis, kuriame ji yra talpinama, o taip pat visi atskiri jų elementai, įskaitant tekstus, nuotraukas, piešinius ir visą medžiagą, esančią el. parduotuvėje bei jos tinklapyje, bet kurio el. parduotuvės ar jos tinklapio puslapio pateikimas, vaizdas bei dizainas ir visos intelektinės nuosavybės teisės į juos išimtinai priklauso tik 360 Arenai. Klientas įsipareigoja nekopijuoti, nekeisti ar kitaip nenaudoti šių intelektinės nuosavybės objektų be atskiro rašytinio teisių turėtojo sutikimo.
  1. ATSAKOMYBĖ
  1. 360 Arenos atsakomybė už Paslaugų kokybę yra nustatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
  2. Klientas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Klientas nepateikia tikslių asmens duomenų užsakymo formoje, 360 Arena neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Kliento patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
  3. Jei el. parduotuvės Paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo turėdamas Kliento mokėjimo duomenis, 360 Arena šį asmenį laiko Klientu.
  4. 360 Arena neatsako už bet kokius nuo 360 Arenos nepriklausančius internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimus, dėl kurių Klientas negauna informacinių ar patvirtinančių elektroninių laiškų iš 360 Arenos. Klientas ir 360 Arena susitaria, kad Klientui skirto pranešimo bei elektroninio laiško kopijos buvimas 360 Arenos serveryje yra tinkamas įrodymas apie bet kokios informacijos Klientui išsiuntimą.
  1. KITOS NUOSTATOS
  1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp 360 Arenos šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  3. Klientas ir 360 Arena susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama šioje Interneto svetainėje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie 360 Areną, siūlomas Paslaugas ir prekes, Kliento teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką) laikoma pateikta Klientui raštu.
  4. Kilus bet kokiems ginčams ar pažeidus Kliento teises, prašome susisiekti su 360 Arenos klientų aptarnavimo tarnyba adresu info@360arena.lt.
  5. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, pirmiausia sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ir jei 360 Arena (i) tinkamai ir laiku neišsprendžia ginčijamo įvykio arba (ii) atmeta Kliento skundą, arba (iii) atmeta ar nepašalina pastebėto Kliento teisių pažeidimo, Klientas turi teisę ginčą spręsti ne teismo tvarka Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  6. Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, kuris yra kompetentingas spręsti vartojimo ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, yra Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, tel. (8 5) 262 6751,  el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: http://www.vvtat.lt), arba http://ec.europa.eu/odr/
  7. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.
  8. Visus šiose Taisyklėse nereglamentuotus klausimus reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.
  1. 360 Arenos KONTAKTINIAI DUOMENYS
  • Įmonės pavadinimas: UAB 360 Arena.
  • Įmonės kodas: 306864684.
  • Adresas: Pavilnionių g. 55-101, LT-12144 Vilnius, Lietuvos Respublika.
  • Kontaktinis el. paštas: info@360arena.lt.
  • Kontaktinis telefono numeris: +370 650 79308.